środa, 18 stycznia 2017

Pierwsze DIY organizacja moich kosmetyków

Witam ;)
Znów spontaniczny pomysł tym razem DIY mojej szuflady na kosmetyki.Myślałam już nad organizerami,szufladkami ale stwierdziłam że wolę coś zrobić sama ;) Może komuś to się spodoba ,zaznaczam że nie mam efektu końcowego ponieważ nadal jestem w trakcie dokańczania , nie wyszło mi najlepiej pod względem wyglądu ;c 
Do zrobienia przegródek potrzebujemy :
-Pilśnie 
-klej do drewna bądż klej na gorąco 
-Piłka ręczna bądż wyżynarka
-papier ozdobny
-centymetr
-marker
-pilnik do drewna
-jakiś notatnik
Najpierw musimy wymierzyć sobie na jaki wymiar potrzebujemy przegródki , ważne aby narysować sobie jak chcemy je rozmieścić ;) Wymiary przenieść na pilśnie i obrysować gdzie będziemy ciąć ,przeciąć równo wyżynarką bądz piłką (ja mam od tego w domu eksperta i jest nim moja mama)
Gdy już wszystkie kawałki przytniemy można je spiłować jeśli jest taka potrzeba ,następnie przyłożyć do szuflady i przykleić klejem .U mnie najlepiej sprawdził się klej na gorąco ;) z tym do drewna musiałam czekać całą noc aż wyschnie ;c
Myślę że każdy może zrobić coś takiego w swoim domu , ale radzę wam najpierw obkleić obcięte kawałki papierem ozdobrym i dobrze wymierzyć , mi niestety nie udało się zrobić to dbale ale obkleje boki papierem i myślę że uda się jeszcze naprawić 

 
Mimo to jestem zadowolona , mam wszystko wymierzone i nie latają mi żadne pudełka po szufladzie ;)
Przy okazji pokaże wam jakie kosmetyki znajdują się w mojej małej kolekcji ;)


                                                                  Produkty do ust:
                     (maybelline,pupa,golden rose,rimmel,makeup revolution,astor,kobo,eveline)
 
                                                                Produkty do rzęs:
                                      (regenerum,kobo,maybelline,rimmel,max factor,avon,essence)

                                                                     Paletki cieni:
                                                        (makeup revolution,the balm,sleek,w7)
 
                                                                  Produkty do brwi:
                                                                   (avon,live love)
   
                                                                  Próbki,maski :
                                                                 (ziaja,garnier)

                                                                              Róże :
                                                  (makeup revolution, lovely,golden rose,astor)
                         
                                                                     Bronzery:
                                                      (wibo,qen tan , pupa,astor)
 
                                                                       Pudry:
                                                 (loreal,astor,rimmel,clinique,mua)

 
                                                                      Rozświetlacze :
                                                       (Makeup Revolution,wibo, my secret)

                                                             Korektory,konturowanie:
                                                          (astor,rimmel,catrice,kobo)

                                                               Bazy pod makijaż :
                                                               (bielenda,kobo)

                                                                       Podkłady:
                                                   (ingrid,my secret,astor,avon,bell,rimmel)

   Myślę że post wam się podobał , dajcie znać w komentarzu    czy gra ktoś w The sims 4 ? ;) Pisać serię z pamiętnika Sima? :) Co o tym sądzicie

Komentarz za komentarz,obserwacja za obserwację <3 

Buziaki <3

22 komentarze:

  1. Super post i fajna kolekcja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na prowizoryczna kasetkę na kosmetyki ;)

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zorganizowałaś te przegródki. Mnie też denerwuje to,że gdy wysuwam szufladę wszystko w niej lata. Niestety u mnie przegródki się nie sprawdzą,ponieważ mam za płytką szufladę. Jakiej firmy masz rzęsy i gdzie kupiłaś/zamówiłaś? Jak się utrzymują?
    Zapraszam do siebie :)
    https://dystyngowanapanna.wordpress.com/2017/01/18/nierespektowanie-praw-konsumenta-reklamacja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z donegala i z wibo, urzymują się cały dzień , i klej z donegala dołączony także świetny ! :)

      Usuń
  4. Bardzo dobry pomysł na uporządkowanie kosmetyków :) Ja swoje mam w każdym możliwym kącie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam kupić sobie w Ikea takie przegródki bodajże do stućców na dziale kuchennym, białe idealnie mieszczą się w toaletach i wyglądają bardzo ładnie, można fanie kosmetyki uporządkować:) Takie przegródki z pilśni nie wyglądają niestety zbyt estetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym , ale też nie bardzo mi to pasowało ;c jeszcze będe je wykańczać więć będą napewno wyglądać lepiej , a jeśli o mnie chodzi najważniejsze są dla mnie wymiary żeby mi pasowały ;)

      Usuń
  6. Super DIY. Ja ozdobiłabym to metodą decoupage,ale papier ozdobny to też dobre rozwiązanie :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. DIY jest bardzo ciekawe. Zazdroszczę tylu kosmetyków :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sama chciałam tak zrobić,ale kupiłam organizer w Ikeii ;)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zrobione ale ja jestem za leniwa i wolałabym kupić organizery:) super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znów lubię mieć zajęcie ale przy tym jestem nie cieprliwa i muszę mieć cos na już :D

      Usuń
  10. jaka duża kolekcja!!
    zapraszam do mnie:)
    http://lenastaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wszystkie swoje kosmetyki trzymam w kuferku, ale już nie mam miejsca powoli. Świetne DIY. :)
    fromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na przegródki. Na pewno skorzystam, bo kończy mi się ład w tym wszystkim.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje ,to powodzenia ;)
      Pozdrawiam również ,3

      Usuń
  13. świetnie wymysone przegódki do kosmetyków, musze mezowi pokazać zeby mi coś takiego zmontował

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny keratynowy organizer:) dużo masz kosmtyków

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo pokaźną kolekcję kosmetyków!
    Świetne diy. W końcu wszystko jest na swoim miejscu :)
    Ja gram w The Sims 3 i ta gra nigdy mi się nie znudzi! Co do Twojego pytania to zależy od Ciebie. Masz robić to, co Tobie się podoba :)

    Pozdrawiam i proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to wszystko zrobiłaś, RLM podobnie układa.Masz niezłą kolekcję kosmetyków, szczególnie jeśli chodzi o paletki cieni. Jeśli chodzi o simsy to nigdy nie grałam.

    OdpowiedzUsuń