piątek, 13 stycznia 2017

Pielęgnacja włosów.Czego zazwyczaj używam ?

Kochani na moim blogu od dziś będzie trochę wyrażniej pierwszy krok w przód i pojawił się aparat;)
Dziś wpis poświęcam włosom ;) Co ja najczęściej używam do włosów ,jak często je myje , tego dowiecie się za chwilę :)

Od paru miesięcy w mojej łazience gości szampon z odżywką elseve,zwracam szczególną uwagę na zapach ,bo my kobiety zawsze powinniśmy mieć pachnące włosy ;)
Jest to seria total repair extreme 
Produkty z Kallos powalają ceną i wielkością , produkt starczy nam na długo a kosztuje zaledwie ok 11zł 
Ja mam szampon wiśniowy oraz maskę  crema all latte 

Używam także fioletowego szamponu do blondu , raz ,dwa razy na tydzień ;)

Ulubiona odżywka w sprayu ,dzięki niej łatwiej rozczesuję mi się swoje włosy ,a uwierzcie dla mnie czesanie włosów to udręka ,fryzjerka powiedziała mi jednak że dobrze pierw przy suszeniu mokrych włosów rozczesać je łapkami,wtedy jak są już suche łatwiej wam pójdzie ;)

Coś na nawilżenie i ochronę włosków czyli mgiełka z  Farmony , super sprawa ! Posiadałam także mój cud czyli odżywkę która bardzo przyspiesza porost włosów , mając blond włosy zauważyłam że częściej pojawiała się potrzeba uzupełnienia odrostów ;)

Jeśli macie zniszczone ,wypadające włosy polecam radical ;) U mnie się sprawdza ;)

Mój niezastąpiony batiste który pomaga zawsze na mojego lenia hehe :) Muszę powiedzieć że starcza na długo :)

Stylizacja włosów także ważna ja używam produktów z firmy Indola,dla maniaków zapachowych także polecam ;) 

I rzecz bez której żyć nie mogę i nosze ze sobą wszędzie to...
taaak! tangle tezzer ;) najlepsza szczotka jaką odkryłam , jest już trzecią szczotką i zdecydowanie wolę taki kompakt ;)



Swoje włosy staram się myć żadko , jest to dużo zdrowsze od codziennego mycia , zazwyczaj jest to u mnie co 2-3 dni,
Odwdzięczam się za komentarze oraz obserwację
Każdy komentarz daje mi motywację ♥


13 komentarzy:

  1. Tangle tezzer może sprawdza się na rzadkich, że to tak ujmę, włosach, ale jeżeli ktoś ma je mojej gęstości, to trzeba rozbijać włosy na trzy-cztery partie, na co nie zawsze jest czas. Zwłaszcza gdy się zaśpi. No i, nie wiedzieć czemu, po TT moje włosy są naelektryzowane. W sumie, do tej pory na jakieś piętnaście szczotek, które miałam, tylko trzy sprawdzały się bardzo dobrze (jedna dalej się sprawdza), a kilka się połamało *Złamać drewnianą szczotkę na włosach, brawo ja!*. Z moimi włosami nawet fryzjerki mają problemy, więc naprawdę nic mnie już nie zdziwi.
    Korzystałaś z końskiej maści na porost włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to moźliwe jamam dosyć rzadkie włosy , wiem jaki jest problem z gęstymi moja babcia całe życie ma długie geste włosy nieraz mnie prosi o wyprostowanie..bawie sie z tym dwie godziny a samo rozczesanie to masakra , moze spróbuj je wycieniować u fryzjera, nie próbowałam końskiej masci , brzmi fajnie gdzie można ją kupić?:)

      Usuń
  2. Ja również używam tego suchego szamponu i Tangle Teezera, uwielbiam tą szczotkę ♥
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog!https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, ja również jestem fanką kosmetyków do włosów firmy Kallos, polecam każdemu. :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty, które tutaj opisałaś bardzo mnie zaciekawiły, kiedyś wypróbuję! :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty Kallos, szczególnie maskę wiśniową. Pięknie pachnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już tyle dobrych opinii czytałam o marce Kallos, a jeszcze nigdy nie używałam tych produktów. Najwyższy czas to zmienić :). Mgiełki z Farmony i Radical używam i jestem bardziej niż zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo masz tych rzeczy używałam kiedyś odżywki jantar i był super.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampony Batiste bardzo lubię:) tak samo produkty marki Elseve:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wpis! Ciekawe produkty :)

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z tego wszystkiego mam jedynie szampon Batiste na te chwile, gdy nie mam czasu umyć włosów albo na wyjazdy, gdy sprawdza się idealnie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkty z elseve używam i bardzo polecam !

    http://adrianainlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń