środa, 4 stycznia 2017

Paletka Sleek Vintage Romance

Witajcie kochani  !
Za oknem wiatr i śnieg cudowna pora na lepienie bałwana ,nie jest to co prawda moje ulubione zadanie ale ze względu na 6-letniego brata chyba będę na to skazana.Czy u was też jest śnieg?;*
Miałam dodać wpis co sądzę o kosmetykach Avon ale stwierdziłam że trochę to przełożę ;)
Dziś zajmę się opinią ponieważ nie będzie to typowa recenzja ze względu  a to że paletkę mam jakieś cztery dni ale zdążyłam zrobić trzy makijaże oto jeden z nich:


Paletka składa się z 12 cieni zamkniętych w pięknej klasycznej kasetce z dużym lusterkiem 
znajdziemy w niej cienie  pasujące do nazwy "vintage" guruje w niej odcień fioletu.Są cienie metaliczne,satynowe,połyskujące oraz jeden mat ;) Z wszystkich cieni jestem bardzo zadowolona , każdy z nich wpadł mi w gust :) Kolorystyka jest bardzo ładnie dobrana ;)
Jak to w paletach Sleek cienie mają mocny pigment  co jest dla mnie wielkim plusem 
Co prawda nie które z cieni się osypują zazwyczaj ciemne fiolety ale mi to zupełnie nie przeszkadza :) Cienie bardzo dobrze się ze sobą bendują i mają bardzo aksamitną konsystencję 
Paleta kosztowała 39.90 jest to edycja limitowana, moim zdaniem jest warta swojej ceny :)
Utrzymują się cały dzień przy nałożeniu bazy ;) 



Kochani czy wy również posiadacie jakąś paletę ze sleeka ? Ja posiadam jeszcze moją pierwszą paletę "oh so special" .Jest ona w stanie opłakanym ponieważ ma jakieś dwa lata :D
Polecacie jakaś która wam się sprawdziła ?
Pozdrawiam i życzę wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

9 komentarzy:

  1. Lubię paletki ze Sleek'a. Tej akurat nie mam ale inne też są fajne. Ładny makijaż!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/2017/01/pretty-things.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio robiłam makijaż ze sleek au naturel:) pięknie Ci wyszło:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuje że zamiast oh so special nie wybrałam au naturel ,dziękuje bardzo :) tez daje obserwacje :-)

      Usuń
  3. Fajna paletka, kolory są prześlicznie, sama miałam ostatnio styczność z paletami ze Sleek i jestem mega zadowolona! Śliczny makijaż :)

    lolqienjoy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makeup, kocham takie kolory :) Może mniej neutralne niż 'au naturel' ale są wyjątkowe ;)

    OdpowiedzUsuń