czwartek, 26 stycznia 2017

Moje produkty do ust


Witam was po krótkiej przerwie ;) Dziś wpis poświęcam produktom do ust które posiadam , krótka recenzja z mojej strony oraz swatche i zdjęcia produktów. Określę pigmentacje ,trwałość,konsystencje oraz napisze cenę i oczywiście czy jest to godna polecenia pomadka , postaram się napisać wam dokładnie numerki kolorów ;) będę określać od 1-5 
Zaczynajmy :) 

-Matte Crayon Lipstick 
PIGMENTACJA :5
TRWAŁOŚĆ:4
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:11,90
GODNE POLECENIA?:TAK
Te kredki są cudowne, mają ciekawą gamę kolorystyczną ja wybrałam dwa kolory 02 oraz 17



-Golden Rose Liquid Matte Lipstick
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:piankowa
CENA:17,90
GODNE POLECENIA?:TAK
Najlepsze pomadki płynne <3 zakochałam się w nich , lekka piankowa konsystencja , cudowny zapach , szybkie zasychanie , po zaschnięciu efekt lakierowy Posiadam nr 10 i nr 02 i to nie będą ostatnie odcienie


 -Golden Rose Vision Lipstick
PIGMENTACJA:4
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:9,90
GODNE POLECENIA?:TAK
Moje kolory to 122 i 104 pomadki mają piękny zapach i bardzo dobrą trwałość ;) 




-Miss sporty instant colour and shine
PIGMENTACJA:2
TRWAŁOŚĆ:4
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:ok 12 zł
GODNE POLECENIA?:NIE DLA KAŻDEGO
wiem że nie każdy lubi pomadki które nie są dobrze napigmentowane , ja czasem lubię użyć coś lekkiego więc napewno ich nie odstawię , minusem jest to że kredki się wyginają ,ale nie łamią .Moim zdaniem na ustach nie wyglądają żle ;) ale to tylko moja opinia 




-Astor soft sensation lipcolour butter matte
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:kremowa,masełkowa
CENA:30zł
GODNE POLECENIA?:TAK
cudowna pomadka , zapach trwałość i pigmentacja wielki plus , kolor który mam to 025 Cheeky Girl 



-I'am pupa 
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:57,90
GODNE POLECENIA?:TAK
opinia mówi sama za siebie .Cud,miód ,malina ;) 



-NYC city proof
PIGMENTACJA:4
TRWAŁOŚĆ:3
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:ok 6 zl
GODNE POLECENIA?:NAWET,NAWET ;)
Bardzo lubię pomadki w postaci kredek ,jak na taką cene pomadka sprawdza się idealnie :)



-Makeup Revolution Lip Lava (Tremor)
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:kremowa,półpłynna 
CENA:12.90
GODNE POLECENIA?:TAK
Pomadka bardzo ładnie zastyga na ustach można jeść ,pić spokojnie ;) Jest świetna , chciałabym zakupić także kolor Shockwave ;)

-Makeup Revoution Scandalous Shade
PIGMENTACJA:4
TRWAŁOŚĆ:4
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:6zł
GODNE POLECENIA?:TAK( opcja dla odważnych )
Zimne tony to coś co lubię na ustach , może trwałość i pigmentacja nie jest idealna, ale kocham tą pomadkę <3






-Golden Rose Lipstick z woskiem pszczelim                                                                                           
PIGMENTACJA:4
TRWAŁOŚĆ:4
KONSYSTENCJA:kremowa ,zapach również
CENA:ok 9zł
GODNE POLECENIA?:TAK
Bardzo fajna pomadka która również ma minusy , podkreśla suche skórki więc może się wam ważyć na ustach, ale można nałożyć na usta wcześniej nawilżone wtedy jest okej ;) testowałam to ;)
kolor cudowny ,ja mam w odcieniu 57



-Baby lips Maybelline
PIGMENTACJA:-
TRWAŁOŚĆ:-
NAWILŻENIE:4
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:9,90
GODNE POLECENIA?:TAK
świetny balsam , ja używam go jako baze pod pomadkę i często nawilżam nią usta , mam tą o zapachu mięty ;)




-essence matt matt (kiss me 06) NIE WIEM CZY TO TA SAMA ALE WYGLĄDA IDENTYCZNIE JEJ OPAKOWANIE , JEŚLI NIE TO PROSZĘ MNIE POPRAWIĆ
PIGMENTACJA:3
TRWAŁOŚĆ:3
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:ok 9zł
GODNE POLECENIA?:MOŻE
Lekka kremowa konsystencja , nawilżająca , nadająca ładny ,naturalny kolor , czy jest matowa? W pełnym makijażu nadaje taki efekt  , ja ją lubię ;)  



-Kobo Fashion Color
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:kremowa
CENA:12,99
GODNE POLECENIA?:TAK
Mój kolor to 202 natural , błyszczyk i pomadka w jednym ;) super mat ;)



-konturówka max intense color
PIGMENTACJA:5
TRWAŁOŚĆ:5
KONSYSTENCJA:Ani za miękka ani za twarda 
CENA:7zł
GODNE POLECENIA?:TAK



To na tyle w mojej kolekcji która zapewne będzie się powiększać , jest dosyć póżno ,mam nadzieje że nic nie pominełam , jeśli tak to bardzo przepraszam 
Odwdzięczam się za obserwację i komentarze :)

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też , nie droga firma a powala z każdą nową serią ; D

      Usuń
  2. Polecam tą konturowke :)
    thecloudybrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spora kolecka:) niektóre kolorki bardzo w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty. Mam parę z nich,lubię GR :)
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płynne pomadki z GR, uważam za najlepsze na świecie pomadki matowe!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie szkoda Ci było wydać tyle kasy na pomadki ??? �� Mogłabyś przeznaczyć kasę na co innego, pozdrawiam fanka Olfaktorii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda mi było kochana , ale to jest pasja ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kredki z Golden Rose najlepsze !

    http://przymierzakwm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pomadki z GR <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna kolekcja ;) ja lubię produkty golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uwielbiam produkty do ust Golden Rose :)

    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń