piątek, 6 stycznia 2017

Makijaż na...Seksmasterkę

Witajcie
Wpadłam dziś na pomysł zainspirowania się makijażem seksmasterki,od razu chciałabym podkreślić że pierwszy raz staram się upodobnić do kogoś w makijażu więc nie będzie to perfekcyjne.Wiem że na Aniele (Seksmasterkę) w internecie jest masa hejtu ,ale osobiście ja do niej zupełnie nie mam nic ponieważ nie oceniam ludzi po tym co lubią robić, i jaki mają styl życia.Człowiek jest  dla mnie człowiekiem :)
Jeśli chodzi o makijaż inspirowałam się różnymi jej makijażami więc nie będzie on dostosowany do jednego konkretnie ,ale mam nadzieje że się spodoba :-) piszcie co myślicie :)
Więc makijaż zaczynałam oczywiście od oczyszenia twarzy ,nałożyłam bazę na całą twarz i podkład ,potem zabrałam się za oko , użyłam cienia srebrnego z paletki Sleek ,z tej samej palety wykonałam kreskę na dole czarnym cieniem.Zrobiłam kreskę eyelinerem dość grubą i połączyłam ją w kocie oko z cieniem na dolnej linii rzęs, na linię wodną nałożyłam białą kredkę,dokleiłam rzesy wcześniej tuszując swoje ,zrobiłam brwi dwoma woskami z paletki,pod oczy nałożyłam korektor , wykonurowałam twarz i nałożyłam róż.
Na usta dałam pomadkę w płynie i rozświetliłam lekko czubek nosa i policzki
To wszystko ,mam nadzieje że o niczym nie zapomniałam :)
Teraz pokaże wam jak mi to wyszło i czy choć trochę przypomina makijaż Anieli








Pozdrawiam ;*

14 komentarzy:

  1. Hihi faktycznie podobnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobnie, ale twój makijaż bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz sliczne oczy
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha świetnie Ci to wyszło! :)
    Prowadzisz bardzo ciekawy blog :)
    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie!
    Pozdrawiam!

    http://ellane-emilivdk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny makijaż! :)
    Pozdrawiam

    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udał Ci się. Pozdrawiam i obserwuję. ♥
    -mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż wyszedł Ci wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń