czwartek, 5 stycznia 2017

50 faktów o mnie /kiciaxee

Hej ,hej
Chciałabym żebyście mnie trochę poznali więc dziś napiszę wam kilkanaście faktów o mnie :

1.Urodziłam się 8 grudnia 1997r

2.Moim marzeniem jest zostać wizażystką i vlogerką

3.Kiedyś chciałam iść na casting do Voice of Poland bądz xfactor , mam ładny głos ale niestety boję się śpiewać w obecnośći tylu ludzi w momencie drży mi głos i chcę mi się płakać :c

4.Jestem uzależniona od kosmetyków,zdrapek,telefonu i chłopaka

5.Kocham psy i kotki.Moja babcia ma : Lakiego maltańczyk ,ma rok i mój chłopak ma Sonię ,kundelek 7 miesięcy

6.Mój tata nigdy nie pozwalał mi mieć pieska bo nienawidzi zwierząt  ,więc razem z chłopakiem przygarnełam Sonie.Mieszka u niego z wiadomych względów

7.Uwielbiam zmieniać cos w pokoju,robię to bardzo czesto

8.Zakupy mnie odstresowują

9.Kiedyś bardzo lubiłam rysować,teraz nie mam do tego cierpliwości

10.Mam na imię Wiola ale nienawidzę swojego imienia,zabroniłam chłopakowi mówić do mnie po imieniu 😂

11.Najbardziej jest mi szkoda zwierząt,dzieci i starszych osób

12.Jak byłam mała stwierdziłam że chce mieć dziewczynę 😂

13.Mama jest dla mnie najlepszą przyjaciółką

14.Mam 162 wzrostu i ważę 48kg

15Nigdy sobie nic nie złamałam

16.Nie chcę chodzić do zwykłej pracy ,nie zniosłabym bycia pod kimś.W pracy zdecydowanie wolę byc własnym szefem

17.Krępuję mnie znajomość z kimś kto ma inne poglądy i pasje.Czuje się wtedy zakłopotana

18.Uwielbiam pomagać innym,a sobię nie potrafię

19.Wolę dawać niż dostawać

20.Irytują mnie "bogacze" którzy są chytrzy i wyśmiewni

21.Jestem zołzą..ciągle coś mi nie pasuje i na wszystko narzekam.Gdy się kłoce zawsze próbuję postawić na swoim

22.Nie lubię piwa,wolę drinki

23.Jak byłam młodsza lubiłam doradzać koleżankom jaki styl im pasuję,jak mają się malować i jak przefarbować włosy.Chciałabym być taką Mają Sablewską ;D

24.Bardzo żadko oglądam telewizję ale jak już to są to trudne sprawy,ukryta prawda itp lub tvn style

25.Kiedyś kochałam horrory ,ale przestałam je oglądać,bo miałam nocne koszmary i nie chciałam tego nasilać

26.Od miesiaca nie mam koszmarów bo zaczełam modlić się przed spaniem

27.Zapamiętuje 90% moich snów

28.Komplementy od mężczyzn bardzo dobrze wpływają na moje samopoczucie oraz pewność siebie

29.Moim zdaniem przyjażń damsko-męska nie istnieje

30.Mam zły nastrój gdy chodzę bez makijażu przy moim chłopaku ,wstydzę się i wprowadza mnie to w dołek.

31.Nie lubię swojego ciała

32.Nie mam i nie chcę mieć prawa jazdy

33.Ubieram się w second handach ,kocham to i jest to także spowodowane tym że ubrania często mi się nudzą

34.Moje włosy przeszły kilkakrotnie blond,brąz,rudy,rózowy oraz szary ;D

35.Lubię wyglądać i czuć się seksownie ,mimo tego że mam słabą samoocenę

36.Nie mam koleżanek.W moim życiu jest chłopak i rodzina ale bardzo brakuje mi bliskiej koleżanki

37.Nikomu prócz mamie nie ufam w 1oo%

38.Jakbym miała możliwości zrobiłabym operację plastyczne m.in nosa,biustu,ust

39.Mam wiele lęków ,jednym z nim jest tłum ludzi

40.Nigdy nie opuszczę swojego miasta ze względu na to że nie zostawiłabym rodziny

41.Wakację wolę spędzać na zwiedzaniu niż leżeniu plackiem cały dzień

42.Nie lubię sportu

43.Uwielbiam pić herbatę

44.Jestem strasznym leniem,ciągle zostawiam za sobą bałagan.Aczkolwiek jak mam humor to potrafię sprzątać godzinami

45.Nie potrafię chodzić na obcasach

46.Moim zdaniem dziewczyny w wieku 18-22 lata są lepszymi matkami(oczywiscie zalezy to od inteligencji)

47.Nienawidzę dziewczyn które często imprezują

48.Tylko raz byłam w szpitalu,byłam tam 3 dni a trafiłam temu że zemdlałam i hukłam się w łokieć

49.Lubię jak mnie ktoś przeprasza ,wtedy czuję się wyjątkowo

50.Ze swoim chłopakiem jestem 2lata7miesięcy 😍



Mam nadzieję że wam się spodobają fakty,tak apropo piszę to o 3 w nocy i już padam , dajcie znać czy któraś z was któryś z faktów może przypisać do siebie?
:)


Odwdzięczam się za komentarze oraz obserwację ;)

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie powinnaś spróbować vlogowania bo to super sprawa, ja również marzę o takiej pracy w przyszłości, youtube się coraz bardziej rozwija:) Ciekawe fakty, widzę, że mamy trochę ze sobą wspólnego :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję jak tylko kupię do tego sprzęt,wiadomo początki nie są łatwe ale warto :)
      Miło mi,dziękuje ;*
      pozdrawiam:)

      Usuń