sobota, 17 grudnia 2016

Zaczynam przygodę z Makeup Revolution

Gdy w mojej drogerii pojawiła się marka kosmetyków Makeup Revolution,postanowiłam kilka z nich przetestować ,słyszałam wiele pozytywów na ich temat i także wiedziałam że jest teraz na nie szał i znajdują się w niemal każdej toaletce.
Na pierwszy ogień poszedł rozświetlacz i płynna pomadka,na drugi dzień zakupiłam dwie paletki i zestaw róży .
Jak widać wygląd produktów od Makeup Revolution przyciągają wzrok , serduszka ,czekoladki a także zwykłe logo sprawia wrażenie eleganckiego i z wyższej półki kosmetyku ;)
Poniżej zamieszczę zdjęcia produktów które trafiły w moje ręce ,swatche oraz moją skromną opinię o nich.

1.Rozświetlacz Goddness of Fait 
Puder rozświetlający o różowo-srebrnych tonach,daje efekt naturalny,nie jest to produkt ciężki ,wygląda bardzo schludnie na twarzy,pigmentacje także ma dobrą.
10g napewno starczy nam na bardzo długo.Rozświetlacz jest wypiekany.Kosztował ok.25zł


2.Płynna pomadka Lip Lava Tremor
Jej aplikator jest w postaci gąbeczki dzięki czemu dokładniej i przyjemniej się nakłada.
Po paru sekundach zasycha i daje efekt pomadki,nie ściera się,długo się utrzymuje,nie zostawia śladów;)
Jej cena w promocji to 14zł 

3.Paletka Pink Fizz
Zawiera ona 16 cieni-3 matowe ,12 perłowo-metalicznych oraz jeden opalizujący cień.Paletka ma bardzo ładny delikatny zapach truskawkowy .Kolorystyka cieni jest dosyć chłodna.Cienie są bardzo dobrze napigmentowane oraz się nie osypują.
Świetnie blendują się razem
Za paletke zapłaciłam 36zł na promocji jak dla mnie jest warta tej ceny :)



4.Paletka Naked Underneath
Wygląd palety jest powalający! Na przodzie jest pokryta sztucznym czarnym futerkiem oraz dużym "kryształowym" serduszkiem.Posiada 16 cieni,kolory są bardzo stonowane, 6 odcieni matowych,reszta to połyskujące satynowe cienie.Tak jak w "czekoladce" pigmentacja bardzo dobra,cienie się nie osypują ani nie kruszą.Mimo że dopiero ucze się makijażu oka,we współpracy z tymi cieniami idzie mi bardzo dobrze , także napewno w mojej kolekcji muszą znależć się jeszcze inne paletki z MR .Cena już troche większa niż czekoladki 49zł 



5.Makeup Revolution Ultra Blush Palette Hot Spice
Paletka 6 róży i 2 rozświetlaczy(jeśli lubicie połysk mogą posłużyć jako róż jak u mnie:))
Róże polecam dla bladoskórych.
Równomiernie się rozprowadzają,mają bardzo ładne ciepłe kolory ,utrzymuja się długo na twarzy ,są delikatne lecz ich pigmentacja jest bardzo dobra.Ich cena to 24zł


A wy? Posiadacie jakies kosmetyki z MR?Może polecicie mi coś co sprawdza się u was świetnie? ;)
Pozdrawiam ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz