czwartek, 29 grudnia 2016

Recenzja podkładu Rimmel Match Perfection

Witajcie kochani dziś zrobię wam małą recenzję podkładu Rimmel Match Perfection

Cena:37zł
Jest to moja druga buteleczka tego produktu,urzekła mnie w nim konsystencja i piękny delikatny kremowy zapach ;) ja go mam w odcieniu 103 true ivory.
Konsystencję ma lekką , jest dosyć rzadki i płynny.
Zapach bardzo przyjemny,kremowy
Trwałość świetna!Utrzymuje się cały dzień na twarzy ,nie trzeba nanosić żadnych poprawek :) Także nie blaknie
Podkład jest zamknięty w szklanej butelce z pompką,dzięki czemu umożliwia nam na sprawdzenie ile podkładu zostało,niestety nie zużyjemy go do końca ponieważ podkład osiada się po bokach buteleczki ,dla innych może być to minusem,mi to w zupełności nie przeszkadza :-)
Moim zdaniem ten fluid nada się dla dziewczyn lubiących naturalny make-up oraz dla tych które stawiają na mocniejszy makijaż ;)

Sam w sobie podkład ma świetne krycie. Zakryje przebarwienia,zaczerwienienia i blizny potrądzikowe aczkolwiek nie zakryje nam większych nieprzyjacieli więc warto mieć pod ręką korektor kamuflujący.Większe krycie uzyskujemy wklepując podkład :) Moimi ulubieńcami kamuflującymi są te z firmy catrice.Posiadam płynny oraz w kremie ,obydwa w odcieniu 010 ivory,aczkolwiek kremowy jest troszke ciemniejszy.Obydwa uwielbiam i często używam
                      Korektor płynny: 15,90zł
                                   Korektor kremowy: 11,90zł
Super się sprawdza w roli kamuflażu także produkt do konturowania z kobo ,dwa najjaśniejsze odcienie służą nam także jako zakrycie niedoskonałości,wyrównanir kolorytu,oraz zakrycie zaczerwienień

Cena:19,99

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten płynny korektor z catrice! Z Kobo mam świetny bronzer lecz ta czwórka do konturowania zdaje się być ciekawa, choć kolory nieco za ciepłe jak dla mnie.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak samo , wkońcu znalazłam korektor który jest dla mnie idealny i na pewno kupię go po raz kolejny ;)

      Usuń
  2. Mam ten sam podkład i sprawdza się dobrze, pierwszy raz kupiłam go na promocjach w rossmanie i nie żałuję :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten podkład i całkiem dobrze się sprawdzał :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń