środa, 28 grudnia 2016

Openbox !! Mój pierwszy raz-hybrydy

O godzinie 10;00 obudziła mnie mama żeby powiadomić mnie że kurier już był ,ledwo patrząc na oczy zrobiłam z wami openboxa ;) wkońcuu doszedł mój zestaw startowy Semilac.Nazywa się on Set Effective z lampą led 9w. Zamówiłam zestaw na stronie hurtowni cosmo : klik  za cenę 167zł z wysyłką  Na stronie jest wszystko co potrzebujemy do paznokci ,zaczynając od zestawów do frezarek , lakierów ,akcesoriów ;) Napewno jeszczę coś z tej strony zamówię ;) Paczka jest u nas na drugi dzień więc dla mnie ogromny plus , ponieważ nie jestem cierpliwa jeśli czekam na jakąś przesyłkę ;D
Zdecydowałam się na hybrydy ze względu na to że moje paznokcie zaczęły rosnąc a malując normalnymi lakierami robiłam to co dwa dni ,ponieważ odpryskiwały na drugi dzień ;<
Bałam się że zniszczę płytkę paznokcia robiąc hybrydy ale będę się starała robić przerwy,prawidłowo ściągać hybrydę ,myślę także nad zakupem dobrej odżywki. Eveline się u mnie nie sprawdza , słyszałam że Sally Hansen ma dobre odżywki,polecacie jakąs? Która u was spisuje się dobrze?


                                                      No to otwieramy ;) 



                        W pięknym pudełku Semilac znalazły się :

                                              -Ulotki które napewno sobie zachowam ;)

-Baza 
-Top
-5 kolorów mini lakierów hybrydowych mają one po 3ml lecz na moje oko spokojnie starczą na kilka razy.Jak dla mnie to super rozwiązanie , jednak nie wiem czy takie są w sprzedaży ;( Jak narazie nie znalazłam  
 Kolorki lakierów widać na zdjęciu 
Najbardziej spodobał mi się 022 mint i 032 biscuit które postanowiłam zrobić jako pierwsze ;)

                                                 -Striper ( do zdejmowania hybrydy )
                         - 2 pilniczki proste o gradacji 100/180 i 120/180
-Lampa led 

 
                                       Jest meega słodkaa , zakochałam się w niej ;)
                             dołączona jest także ładowarka do lampy ;)
                                                              - krówka z logo ;)
                                                             -bloczek polerski
                                                             -250 sztuk wacików bezpyłowych
                                                                       -cleaner
                                                                       - aceton
Jestem bardzo zadowolona z zestawu ;) Jest wszystko co potrzebne , wczoraj smarowałam płytkę paznokcia masłem shea żeby je troche zregenerować przed hybrydami :)
a więc robimy hybrydy ;-)
Ja wcześniej paznokcie już  przygotowałam więc pamiętajmy że odsuwamy skórki kopytkiem ,można je wyciąć , jeśli nie macie takiej potrzeby tylko odsuwacie.I nadajemy kształt  pazurkom za pomocą pilniczka ;) 

Krok 1 
Zmatowić płytkę bloczkiem polerskim (robimy to bardzo delikatnie )
Krok 2
Przemywamy płytkę cleanerem 

Krok 3 
Nakładamy cieńką warstwę bazy 

Krok 4
Utwardzamy bazę w lampie. Ja utwardzałam 60 sek każdy krok ;) ( kciuk utwardzamy osobno ,chyba że macie większą lampę i łapka się w niej mieści cała ) 
Krok 5
Nakładamy pierwszą warstwę lakieru , utwardzamy w lampie tak samo robimy z drugą warstwą ;)
( Lakier nakładamy dokładnie , nie zalewamy skórek ponieważ po zastygnięciu już nic z tym nie zrobimy )

Krok 6
Po utwardzeniu lakieru nakładamy top coat , utwardzamy w lampie i przemywamy na koniec cleanerem by pozbyć się lepkiej warstwy



No i gotowe ;) 


                              Jeśli macie jakieś uwagi lub pytania piszcie śmiało ;)
                                             


2 komentarze:

  1. Jaki cudny zestaw! Żałuję, że kupując nie kupiłam z semilaca :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,jest naprawdę super jak na pierwszy raz ;)
      Pozdrawiam również <3

      Usuń