poniedziałek, 19 grudnia 2016

Christmas room decor

Dziś pokaże wam swoje skromne dekoracje pokoju , myślę że się spodoba :-) 
Oto moja ławka DIY zrobiona z dwóch palet i wymalowana na biało ,wygląda bardzo ładnie i oryginalnie.Położyłam na niej futerko,dwie świateczne poduszki i misia:) poszewki pochodza z sh ;)
Suszony krzew który dostałam od babci , kokardki zrobione są z pociętych sznurówek dodałam także kilka ostów ;-)
Do doniczki która prawdopodobnie pochodzi z pepco , włożyłam bukiet z bombkami ;) Na łodyżki ze sztucznych kwiatów przymocowałam bombki i związałam tasiemką,fajny sposób na zrobienie z niczego ,czegosć co posłuży jako dekoracja :)

Obrazek ten pochodzi z jysk ,jest wypukły i posiada malutkie światełka :)
W stoliku zrobionym ze skrzynek zrobiłam coś w stylu stroika , główki gwiazd betlejemskich,kilka bombek i piórka ;) 
Tradycyjnie
Tradycyjnie choinka,wybrałam tą najmniejszą w kolorze białym ;-) 

A tutaj mniej swiąteczna rzecz mimo to wygląda świątecznie ze względu na ledy ,jest to łózko także z palet :) 
A więc to był mój świąteczny pokój w którym zawsze czuje się dobrze  na koniec mój dzisiejszy makijaż inspirowany  katOsu który ma za zadanie optycznie powiększyć nam oko :-)
Oto on :


Jeśli chcecie się dowiedzieć czego użyłam do makijażu ,zostawcie po sobie jakiś znak a napiszę o tym posta ;) 
Buziaki ;*

2 komentarze:

  1. Piękne dekoracje, piękna Ty. :) Buziaki! :*
    - Mama Vloguje z youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo,jest mi bardzo miło kochana <3 pozdrawiam wass cieplutko ;*

      Usuń